pondelok 2. februára 2015


Na kus reči...

Koho alebo čo by som si vzala so sebou na opustený ostrov? 

- Nič a nikoho-
hmm, tak rozmýšľam ešte raz .. -nič a nikoho-

Peniaze? Asi by som nepodplatila žraloka, keď by ma chcel zožrať.
Preukaz totožnosti? Nooo, jasné... Keď si bez povolenia postavím domček z lístia, aby ma mohli odsúdiť.
Jedlo? Rozlomím nejaký kokos, konečne sa naučím jesť trávu a ako korenie budem používať piesok.
Čln? Dostanem sa domov..(..A o 3 roky našli jej kosti v mori!..)

Keď sa pomaly dostanem k živým veciam- teda k ľuďom..
Koho by som si vzala so sebou..Maminku? Tatinka? Best friend-a? "Juuu, len ty, ja, (a mandolína :) )kúsok mora a kraby!": to je ale reklama :) 
Pri týchto ľuďoch mám dôležitú otázku: ´Dokázala by som vziať jedného človeka, len tak, od všetkej reality, aby odišiel so mnou?´

-Asi nedokázala.-
Môj ne-egoizmus (altruizmus)
 by mi to nedovolil. Radšej budem žiť s vedomím, že im je -super-skvelo-spolu.- Viem , že ich by trápila otázka: ´Čo s ňou teraz je?´ Ale ono to časom prebolí, aj keď sa nezabúda..

Ja len k tomu viac..
Dúfam,že ma niečo zožerie skôr, ako budem nútená jesť tú trávu. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára